16/4

hejsan, nu varé verkligen länge sedan jag skrev. det var sist i söndags, och i söndags var jag med andré. o, mamma och några av hennes kompisar hade tjejkväll, med nån expert. ansiktsmasker,krämer och sååånt. idag följde jamanda med mig och tog hål i örona, :] . heheh, jag trodde det skulle göra AS ont, ;p men nejnej, det gjorde ju inte ont, det bara sved till lite, ;p jaja, nu äré gjort. jag tog rosa färg på läkn.örhängena :] . tänkte ta silver. men hon som tog hål sa att dom var som genomskinliga. så, det blev roosa. ja, nu äre ba o vänta tills ca 6-8 (ca. 2 månader)så jag får byta örhängen. LÄNGTAR! plus att det är ca två månader kvar tills SOMMARLOVET! : d.
SOOOOOOOOOFT!
.. Och då kommer min älskling Emelie W... till Umeååå! <3.
thihihiihi.
ohhh, idag hittade jag en skinnjacka på stan som jag vill ha! <3.

nu ska jag fortsätta titta på "rent hus".

sååååå pussshheeej,
16/4.
-
16/6

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0