emmooo`,

heeejsan,
har varit på stan med anna, kim,och jamanda idag, jaarå,
viii typ satt på mc donalds hela tiden? ;o.
hehhehehe,
anna köpte en cheesburger, men hon betade bord all ost och gurkan,
hon gjorde ju sin specialare-
sen missade anna bussen, så hon tog åttan med mig,
så vi hoppade av vid myrorna och coop forum.
anna mådde inte bra,
hon ba, det är av hamburgaren, :] .
seeeen, när vi va typ vid OKQ8
hoon, ba:
faaan jag har glömmt min väska på mc donalds, SMARTTTTTT!
ssååå jaaa,
sen for jag på O.K och hämtade min datorskääärm. =). hääärligt.

oooh, idag varé en kille på skolan som gick typ i trean? , xD
han ba
till jamanda:
äru punkrockare, hon ba jaaa, dårå?
han ba, ohh serriöst cooolty,
sen när han såg oss där ute, han ba:
men serriöst, äru punkrockare,
jag ba:
vetuuu ens varé är? xD
han ba; nej,
jag ba, ; va sägeru det för då? , tääänkkk om det betydde något dumtyyy.
sen jamanda, ba:
jjaamen varför frågaru mig, fråga dom andrA? ;ooo
han ba te mig:
äru punkrockare:
jah ba, : aaa?
då frågade han alice,
hon ba, jaaa?
då frågade han johanna:
hon ba, neeejh, jak é emmmooo, !, XxxxXxxxXXXx.
sen fråga han ylva,
ohh, hon sa åååxåå , nehhhj, jakk é emmmoooo, XxxXxXXXXXxXX

mehhn, sen var hon helt svart runt ögooonna, och kors bredvid ögat, ruuuuffffssshååååréeee.
hahahahaha, hon ville att någon annan ååååxxååå skulle.
så tillslut varé ju jag som såg ut så också.,, jahaajaaa,
emooo, dagen XXXxxxXXXXXxxxx =).

jajjaaa, hejddåå
nu, ska jag försöka göra en ny header.
oh,
se
n måste jag göra läääxxxbajss- :/

Kommentarer
Postat av: Greger Gregorius

Sexigt eller Fult?
Kolla och säg vad DU tycker ;-)
/GG.

2008-04-02 @ 19:45:49
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Johanna

De va kul när han sa så till Jamanda, hahah :P Fan, synd att inte den där killen såg Ylva när hon va Emo

2008-04-04 @ 21:59:04
URL: http://thejoehannie.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken jävla ? hon ba han ba sen jag ba..
Det räcker! jag har seriöst aldrig gillat dej du tror du är så jävla uppskattad och populär! att alla älskar dej därför trycker du ner folk, men nej gumman om du fortsätter med den här jävla stilen när du blir äldre kmr du förfan inte ha nån kvar, så du kan ju börja vara snällare och tacksam att dina vänner inte är smarta för jag skulle nocka dej seriöst..

2008-04-06 @ 17:22:31

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0