fjärde april

höääjsan, idag har jag varit på stan med johanna, jamanda, diana, vera, sofie, nadja oh, ylva en liten stund dååe, =).
alice och anna skulle också gå med oss, men dom kunde inte, ;/ .dom skulle hem, ;:/ .
jaja, synd dååw.
vi hade sjukt trevligt dfåå.
jag skulle tyyp  klippa mig idag, men det blev inge av då, ;/
p.g.a orkade inte, + jamanda oh ylva fick tid imorgon,  på hårmix, jaja
jag tror jag ska klippa mig på blablabla, eller klipporama, eller nå,
har någon annan ett bra tips på bra frisörsalong? =) SKRIV SKRIV SKRIV.
oh, jag tror jag ska klippa GANSKA MYCKET uppklippt, ojämt, sneeeelugg,
fast börjar fundera. Jag skulle nog
inte passas i det.
så , jag får väl ta fundera då ett tag,
jadå. sen blev jag nästan förälskad i en väska för 229:- jag tror jag ska köpa denn, =).
hehehehheh, oom den inte ser allt för knääpp ut på mig, ;/ . lägger ut bilder på den om jag får tag i bild, =).
oseeen, vill jag ha ett par nya skoor, typ klackkkk,  :] .hehe,
tips på några? =) . skriv affär, hemsida, pris, skriv helst allt det =).
jaaa, imorgon hade jag tänk ta  mig en sväng till  hörnefors,  och vara med Linnea och
Pontus. =).
sen ska jag sova hos Linnea, =). trevligt trevligt.
IMORGON FYLLER  
JOHANNA♥ ÅR. =).  hon ska ha laserdom kalas,
så kanske ska dit, om jag hinner, =).
beror på när jag ska till hörnefors.

IDAG PÅ VASAPLAN TRÄFFADE JAG GULL JULIETTE.<3

jahaja, nu ska jag ta o sluta skriva, o se TV,

BYE,

jessica.


>~LÄMNA EN KOMMENTAR!TACK!~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du ska köpa den där väskan, den va snygg :D Fyller inte alls år imorron xD Har gjort det för typ 2 veckor sen :P aja :)

2008-04-04 @ 21:55:30
URL: http://thejoehannie.blogg.se
Postat av: juliette

saknar diig skitmkt! ;(

2008-04-05 @ 21:40:56
URL: http://jjuliette.blogg.se
Postat av: juliette

måste vara med varandra? :)

2008-04-05 @ 21:41:33
URL: http://jjuliette.blogg.se
Postat av: juliette

(L)(L) jag dampar

2008-04-05 @ 21:42:02
URL: http://jjuliette.blogg.se
Postat av: pontus-puss jessika

haha det blir kul puss och kram (L)

2008-04-05 @ 22:16:39

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback