dagens...

Hejsan svejsan
Idag har jag varit mycket "duktig"
jag har cyklat till Röbeck.
Och denna gång gick det inte dåligt..
Som förra gången fast då skulle jag ta mig till sTan.
hehehehehehheheheheheh
Jag cyklade iaf till ica =)
och imorgon ska jag nog cykla till Strömpilen..
elr stan elr nått.=)
Och vara med nån/ några..

Och juste idag var jag också mycket "duktig"
Då ajag skulle rensaostäda upp uthyrningsgästenstomt.
så skulle jag rycka upp nått. osså hann jag inte tänka mig för så jag tog och skulle rycka
upp den så gjorde det as ont.  det var en....BRÄNNÄSLA
Det var mycket duktigt av mig.

BROSAN OCH JAG HAR HAFT FAIIGHT IDAG...

fortsättning från förra inlägget:
Jag kommer så småning om lägga in videosar som jag själv gjort/är med i.
Men det är bara kanske.
Så dagens fråga är
 TYCKER NI ATT JAG SKA BÖRJA MED "EGNA VIDEOKLIPPEN" ?

Kommentarer
Postat av: sofie

Ehh, jaa, det skulle vara kul om du började med det :D

2008-06-22 @ 17:25:57
URL: http://goldenlover.blogg.se/
Postat av: Joehanniiie

aaa, tycker jag <3

2008-06-22 @ 20:47:50
URL: http://thejoehannie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0