horses

Har just varit hos hästarna, ;) ..
Det var phétt najs.. =)
dom är såååe söta,
fråga:gillar ni hästar? ;)

Nu änteligen är vi läxfria, ;).
sköönt, snart ba en vecka kvar,

Nu lyssnar jag på min nya höh "bästa" låt..



"sommaren är här.. och jag är snyggast i världen"

oh, förresten, Inatt klockan 3 gick jag upp!,
Jag gick till köket och tog ut saft och glas..
Osså började jag hälla uuppp saft i massa glas,
sedan när jag kom tillbaka till sängen så började jag typ slänga ut mina kuddar (jag har tusentals)
jag är ju sjuk..

Kommentarer
Postat av: cissi

JAAA

rider du?

2008-06-03 @ 21:04:35
Postat av: Edde

nej, jag gillar inte hästar särskilt mycket, men dom är ju söta.

Menmen..om jag ska vara ärlig så..

-HÄST ÄR BÄST PÅ MACKA!

2008-06-25 @ 12:50:52

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0