summer.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!
jag är lycklig,
Nu är det iaf bestämmt 100% att jag ska följa med dig till Skåne, <3
Det kmr bli så BÄST!
Vi ska åka bil till skåne, ;) .
Genom landskapen, osså hoppa på en 15 meters stor studsmatta, =).
EmmmmelieW. Jag älskar dig mest av allt,
jag glömmer ALDRIG våra minnen,
Jag kmr alltid minnas allt vi gjort..
typ ca: 7½ år med dig, <3.
du är den som gör mitt liv till det bästa.<3<3<3
2 Veckor med dig i skåne,<3
Vi är Skånes Fjortisar , xD

_
Ossåå, om två veckor ska jag gå Fotbollsskola med Nelly, =).
Fast vi kanske inte hamnar i samma grupp eftersom hon är typ ett år yngre än mig.
Men , vi kmr ändå ses, =).
Så, ska vi cykla dit dåe=)

Hiihh, detta är lite som kommer hända i sommar!!, men bara LITE! Kommer göra massa mer.

FRÅGA:
vill du hitta på något med mig isommar? ;) , hör av dig på kommentarer. =) . Så, hör jag av mig sedan :).

pussssss´NNN


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0