en dag för busjessiie

hejsan, idag har jag varit på fotbollen i FYRA timmar,, ;p kulkul
Sedan då jag kom hem så duschade jag sedan for jag iväg med cykeln i 2 och en halv timmar.
Var tänk att jag skulle försöka hitta till STAN!
från degernäs.
Men det gick ju ba skit,
hamna typ på röbeck?
Sedan typ Teg?
det stod typ tegs sjukgymnast.
sen hamna jag på nån bondgård elr nå, med massa djur.
dt gick ju ba FINTFINT att cykla till så kallade stan?
 Sedan for jag tillbaka hem, elr, jag försökte ta en annan väg te "stan"
Oh, då kom jag på nån väg då såg jag en bro, då tänkte jag, jag prövar att åka igenom den,
OH, DÅ VARE EN BÄCK :o
Jessica,
- du är smartast i världen, håller inte skillnad på en bro, man kan åka igenom, och ej.
hah,
sedan var jag med Nelly. =) .

Nu tittar jag på Emelie och Carros ena video på Youtube:

Kommentarer
Postat av: Joehannie

Du värka helt borta när du prata med mig sööt <3 ha ha :)

2008-06-17 @ 22:56:29
URL: http://thejoehannie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0