idag/igår

hejsan svejsan.
jag knr att det blir mer och mer jobbigt att skriva i bloggen.
Plus att detta jävla publishme blogg saken.
är helt. när man ska spara och greja.

IDAG HADE VI SKOLAVLSUTNING :D.
änteligen, :D.
efter skolavslutningen så for jag , Kim och anna till Stan, och var där typ i 20 minuter elr en kvart,
aja, vi var ju lix på stan  eftersom vi har våran skolavslutning i stadskyrkan.
Sedan kom pappi och hämtade oss, så då lämnade han oss vid nydala.
så då for vi och badade på UMELAGUN! :D, och där var vi med: Anna, Nadja, och Vera! =)
Det regmade menmen, det var sjukt kul ändå o bada, det var faktiskt varmt =). även fast de regna.
Vi badade ändå inte så länge menmen,
Vi for då till ungdomscupen ;) .
Anna, Vera,Nadja, Alice,o några skulle ha match där.
så, jag och kim tittade på massa matcher. osså såg man ju en massa man knr ;) .
Fast dt började regna as mkt. så vi gick in i tält där ;p.
Så, jag och Kim for hem till mig, ;). 
oh, då vi kom  hem, elr nästan hemma, så vart vi "skrämmda" av Amir, som stod bakom ett hörn, ;p
Så, då var vi med Amir och Alle. ;p
Var runt lite på¨Ersbodaaahh,
ÄLSKAR DIG KIM!<3. UTAN DIG SKULLE INTE LIVET VARA VÄRT O LEVA.<3.
IMRN SKA KIM SOVA HOS MIG<3. FETT NICE.
oh, imrn kanske jag ska på stan  med nåågon, ;)

IGÅR:
igår varé phétt nice.
jag var med Kim O Amir  på stan, och vi mötte Diana, Yasse, och menne,
Oh, dåå for vi upp på en scen på stan, och sjöööng, ;) .
hahah, för hela stan, osså då kom Sara och Semhar också<3.
det var phéttskoj att sjunga karaoke på stan, ;p


Hejrå, ska fortsätta se LYXFÄLLAN sista 5 minuterna, ;)
Hare bra.,GOD JUL!  ;D.
PUSSEEEN.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0