hhejsan igen. ...

hhejsan igen.
Har fan inte orkat skriva på ja, hur fan hur länge då?
NÅGRA DAGAR!!!!.
FREDAG:
iaf, i fredags for jag på stan, gick där lite med Emmmelie och carroo,
Fick en skolavslutningspressent av mamma, ÖRHÄNGEN :)
Dom var jätte fina,.
Sedan då jag kom hem från stan så for jag till Nydala ( ungdomscupen )
Och, träffade ssofie.
Vi tittadfe på UIK P-96s, match mot sävar.
Sofie, ville knappt gå ifrån dom i en secund,
men jo, undra varför, AHMED spelar ju där.. ( i UIK)
Fast eftter ett tag for vi hem till mig. =)
osså var vi med Amir, Kalle, och några .... Kan fan inte namne på alla.
Sedan skulle ssofie ringa hem, och det slutade med att vi gick in..
Och då , en stund senare så såg hon att någon hade loggat in på apb.
osså klickade hon där., och dåvare ju AHMED.,
Hon vart AS GLAD. hon la sig fan på golvet o skrek, o skratta. o hade sig.
ah, osså chattade dom i två evigheter..
Men sedan var vi med han..
Jag tog med mig kameran, om jag skullle bli uttråkad.
HAHA, jag fick ett kort med dom TVÅ! .i´m so lucky. no, SOFIE !!

LÖRDAG:
sofie skulle ha match på nydala..
Så hon for iväg ganska tidigt.
efter hon farit tog jag lite bilder på.. MIG SJÄLV ;]
sedan efter ett tag ringde Madalina, så då var jag med henne, vi bakade, ;p. sedan solade vi, ;]
o, massa mer..

SÖNDAG,IDAG:
idag så ska jag kanske dra i väg till Nydala tror jag,
elr, kanske skulle vara med Madalina,
elr någon annan.
oh, ikv ska jag till mammiii,
efters. jag har Fotbollsskola imrn, ;D.
Så det blir inte så mkt skrivande tror jag. elr jo kanske.
Mån-Tor 9-15.00 (jag tror det är bara till tors, men det kan va till fredag)



Kommentarer
Postat av: JosephineP

Vilken fin blogg du har (=

2008-06-15 @ 13:03:08
URL: http://josephinep.blogg.se/
Postat av: :D

3:an =)

2008-06-20 @ 16:59:29
Postat av: Emma

Töntiga ni är, som säger "Fjortis" till henne, och så vågar ni inte ens skriva namn. Stå åtminstonde för det ni säger! -.-

2008-06-23 @ 10:29:56

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0