BLI MEDLEM på länken längs ner, o va aktiv ;)

hejsan svejsan,
Idag var jag med Jamanda, Kim, och sofie på stan, :D
jag köpte ett nagelack.

oikej, min såg inte precis ut så där, min rosa var lite mörkare.
sedan kom jag tänka på, när Kim och Jamanda började snacka om skolavslutningskläder,
JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG? :o .
JAHAPP,
DÅ ÄRE DET MAN MÅST FUNDERA EFTER,
menmenm, det kmr väl bli att man köpeer det typ
en dag innan skolavslutningen som förra gången,
men det blir lite,aa.
OSSÅ HADE VI HEMKUNSKAP IDAG,
OCH , VI HAR I LÄXA ATT DAMSUGA HELA HUSET? :o

ajaaa,bli medlem på denna hemsida,
Samla ihop poäng och få  presentkort och biobiljetter,
OCH KOM IHÅG!
VAR AKTIV!


 

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=40085


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0