Dagens snyggaste bild?

hejsan alla läsare! =)
Imorse var jag med Sofie som sagt! men sedan skulle hon hem och vara hundvakt, så då mötte jag Joehannie (www.thejoehannie.blogg.se) och vi cyklade till Ersmark.Och där var vi med Juliette, sjukt nice! =)
Vi hoppade studsmatta, cyklade i skogen, ringde deating, och fotade, m.m.
Och eftersom vi fotade, så tänkte jag lägga ut några bilder som jag fotade =)
RÖSTA GÄRNA PÅ VILKEN SOM BLEV SNYGGAST! (DAGENS SNYGGASTE BILD)

image53

image54
image55

image57
image58

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fina :) 3:an å 4:an va finast :)

2008-05-02 @ 23:10:02
URL: http://www.thejoehannie.blogg.se
Postat av: Greta

2:an och 3:an avr finast, (:

2008-05-02 @ 23:27:21

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0