..

Orkade inte skriva igår,
men jag var med Sofie, Ylva, och Johanna... Hemma hos Johanan på HAGA!
Sedan såg jag och Ylva på Johanna och sofies match, och då träffade jag
Anna, Alice, och några från klassen...
Sedan for vi hem till Joahanna och käkade bullar,
Nu är jag med Sofie...
Och tidigare idag var vi med Yasse, Menne, Elvis, Kim,Alva, Robban,  Benne, Wille, nahom och några fler, kommer ej ihåg alla....
Snart ska jag väl ta bussen hem, och ska göra mig lite pannkakor.. =).
Muuuummmssss,
juuste,
nyss köpte jag en tröja från BIKBOK!
Har ej prövat den men den kanske passar, men eftersom jag är så jävla.......mm,? tjock..
det var ju XS såååe,

Ska KANSKE ha den på skolavslutningen.. men får se..
Nu ska jag ddra. byyyeee,

PUSSHEJ!

VAD SKA NI HA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN DÅ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Som om du är TJOCK! Herregud :)

Jag ska ha en vit klänning :)

2008-05-26 @ 21:22:32
URL: http://goldenlover.blogg.se

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0