Kulturnatta me er brudar, <3.

Tjeeenare,
Idag har jag varit på Kulturnatta med:
Johanna, Kim, Ylva, Alice, Rebbe, Yasse, Samira, Elvira, Josefin, Amanda, Diana, Cissi.. venne om jag glömmt nån, ;p
Det var sjuuuukt kul,
och jag köpte nya Solglasögon BIGAAAAAAAAAAA!
Jag och Kim var lite...
O.B.SNI SOM SÅG MIG! JAG ÄR INTE SÅ KNÄPPP!
hahah,
+, Ylva hade Rååååsa hååår,
Ylva och kim var sminkade till typ caats?, och Kim hadd toomteluuvah, ;p
xD..
GOOOOOOOOOOO JUL!
skulle igentligen sova hos Elvira, men de gick inte,
kmr lägga upp massa bilder från dom senaste veckan/veckorna,kulturnatta b.l.a...
Venne vad jag ska kalla det, det får heta, "Senaste veckornas bilder.." tills  vidare ;)
Får se om jag orkar greja med det nu,
blev kanske trött nu plötsligt, ttror att jag ska dra snart... Man måste ju orka upp imorgon,
Ska fara te Ylva o hämta lite saker...

gooooodnatttt´NNN pusss´NN oh krammmm´NN


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0