LYCKAD DAG?

hejsan, nu är jag hemma!
igår var jag på strömpilen med Emelie Wilhemsson, och Bo! =)
kuulkuuul,
sedan, följde jag med henne hem, och det slutade med att jag sov över hhos henne, =).
Fasen vad kul vi hade Emeeeliee? :]
OCH IDAG;
varre våran typ otursdag? =)
Först så blev jag typ geggig om min tröja, sen mina byxshorts, sen mina legging, sedan sockarna,
och till sist HELA MIN SKO!?!?!?! :o Och, dessutom hade jag VITA SKOR?.
och ena, hela blev BRUN :O , väääldigt lyckad kan man som sägA

SEDAN, EFTER ETT TAG:
S
å bestämde vi oss att gå ner till havet och ringa Till Simon, och MusRus, (som jag kallar honom,) jaja, Rasmus heter han ;p
och då satte vi oss på Bryggan, Emelie skulle ta upp mobilen ur fickan och, vet ni vad som hände då? :O
jooo, den for i havet? :O Det var ju också mycket lyckat,
vi skrek och skrek, B.L.A
SKYNDA, HÄMTA DEN,
JAG KAN INTE, JAG KMR ÅKA NER I  VATTNET?!?!?
MEN SKYYNDA, MEN DIN MOBIL KOMMMER JU DÖÖ?!?! ,SKYYYYNDA
VART ÄREN?

vi såg den först flyta omkring, och sakta försvinna, men, tillslut kunde vi inte se den,
Emelie gick närmare, och försökte ta handen och försöka hitta den,
men hon skrek att vattnet var så kallt,
Vi hittade aldrig hennes mobil, men även om vi skulle hittat den, så skulle den vara död, ;/ .
Emelie undrade vad hennes föreldrar skulle säga,
hennes pappa sa inte så mkt,
sedan ringde hon sin mamma, hon, tyckte det verkade som en olyckshändelse, men det varé ju!-.
Och lite senare, fick jag en sstor jävla pinne vid ögat, så jag blev typ blind? :O .

JA, VAD TYCKER NI OM VÅRAN "LYCKADE" DAG? :o


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, jaa, den var lite drastisk xD

2008-05-06 @ 18:28:20
URL: http://goldenlover.blogg.se
Postat av: cecilia

äre emelie samuels tjej

2008-05-09 @ 17:52:02
Postat av: emmelie

jessie gud vad det var kul tämk om det händer i skånee??:O:O

2008-05-14 @ 13:27:46

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0