Madalina

hejsan, för nån timma sedan var jag med Madalina, ;) .
vi cyklade typ runt, ;p
och hon körde runt mig som en galning på Östra Ersboda skolan, ;p
sen for vi till kärnan o kikade..
Vi hade tänkt o fara te Nydala campingen , men  det blev inge av, får bli någon annan dag!
sedan for vi till "stora lekparken" som vi kallade det en gång i tiden..
Vi satt på några gungor, och jag skickade musik från hennes mobil till min.. ;)

När vi var hemma hos mig såg Madda kort sedan vi var smååååååååååååååååååååååå, :]

Nu har jag prövat min nya tröja, oooohh, BAJS.. Jag som tänkte ha den tsms med mina Byx/shorts men det ser sjukt ut..
jahapp, då får man väl leta vidare avslutningskläfer...

Imorgon blire o vara med Diana och Sofie hemma hos mig.
PÅ LÖRDAG TJEJKVÄLL, NAJJJJJJJJS
Jag,
Diana,
Sofie,
Ylva,
Kim,
Alice (kanske.)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0