Sofie, Diana, och en massa killar.

hejsan, har jusst varit med Sofie och Diana här hemma hos mig,
när vi kom till mig var dom hungrig, så det började med att vi åt mackor (jahapp)
sedan efter ett tag plingade det på dörren,
då var det: Nils, , Kalle, Och Amir...
oh, då stod vi o snackade med dom i evigheter..
Sedan kom MiniJonte också...
ossåå, tillslut släppte DIANA in dom i mitt hus? :O
oh, det blev världens liv här inne..
och sen efter ett tag så ringde Pontus :S.
Han kallade mig fula äckliga ord...
Så Amir började snacka med Pontus i telefonen, och Amir va arg, och sa massa till Pontus, haha
rätt åt Pontus.dsfoijdslkf... urkkk.
Sedan for vi till NYDALA CAMPINGEN! och ajg ringde Ahmed, så han kom också med AmiN...
fasty, det har blivit tråkigt o hoppa på Campingen :S..
så  vi for hem efter ett tag...
och gjorde massa saker...

Osså har jag tagit massa naturbilder.. (vårbilder)..
Som jag lägger ut snart.

Kommentarer
Postat av: queeniequeenie

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:48:50
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Sofie

Hahahaha, det var kul, men vad menar du med:

Då var det: Nils, Ahmed, Kalle, Och Amir...

Ahmed plingade ju inte på ;)

2008-05-28 @ 17:01:05
URL: http://goldenlover.blogg.se

Kommentera gärna inlägget<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0